Poprawa wyglądu

Poprawa wyglądu

Postprzez Karmazynowy Pirat » Pn paź 03, 2016 19:53

Zona, ok, już ex-, wybrała młodszego. Nie ukrywam, że początkowo ciężko było mi się z tym pogodzić, ale żyje się dalej. Postanowiłem zadbać o siebie. Zapisałame się na siłownię. Byłem już nawet 3 razy. I teraz ta, bo jestem w tych sprawach zielony. Jeden z nowo poznanych kolegów pochwalił mi się że bierze środek na poprawę masy mięśniowej o nazwie Largomass. Nie wiem, warto coś takiego stosować?
Karmazynowy Pirat
 

Postprzez » Pn paź 03, 2016 19:53

 

Re: Poprawa wyglądu

Postprzez Wojtek » N gru 04, 2016 16:54

Warto o ile intensywnie ćwiczysz... jak nie to nie ma sensu
Wojtek
 

Re: Poprawa wyglądu

Postprzez Bartuś » Pn mar 20, 2017 22:26

Moja żona stosowała Slimunox ale nikt jej do tego nie zmuszał, sama źle śię czuła z taką wagą i postanowiła ją zmienić I tu jest moim zdaniem cała podstawa problemu. Kobiety jeżeli chodzi o odchudzzanie, to powinny same decydować
Bartuś
 

Re: Poprawa wyglądu

Postprzez Adam » Pt mar 24, 2017 20:55

Właśnie, jak stosuje się ten środek?
Adam
 

Re: Poprawa wyglądu

Postprzez Fedo » So maja 06, 2017 17:47

Owszem odchudzanie jest ważne, ale jak już pozbędziesz się tłuszczyku to co? Ja akurat stosowałem largomass i jestem bardzo zadowolony z efektu jaki uzyskałem
Fedo
 
Posty: 2
Dołączył(a): N gru 27, 2015 21:17

Re: Poprawa wyglądu

Postprzez Mirka32 » So maja 06, 2017 17:51

Bartuś napisał(a):Moja żona stosowała Slimunox ale nikt jej do tego nie zmuszał, sama źle śię czuła z taką wagą i postanowiła ją zmienić I tu jest moim zdaniem cała podstawa problemu. Kobiety jeżeli chodzi o odchudzzanie, to powinny same decydować